Ny medarbetare till vårt Kundcenter

​Gunnebo Nordic AB söker nu en medarbetare till Kundsupport. Dina arbetsuppgifter är att tillsammans med ett team om totalt tolv personer hantera inkommande samtal från företagets kunder främst från Sverige och Norge, du fungerar som en viktig del i vår kundkommunikation.

 
En stor del av arbetsuppgifterna innebär att via telefon utföra behovsanalys, hjälpa kunden till rätt servicelösning med målsättningen att ha en nöjd kund, det innebär bland annat lättare teknisk support. Du kommer även att hjälpa våra kunder när det gäller handhavande av vårt stora produktsortiment. Du arbetar med telefon och dator som ditt redskap.

 
För att vara framgångsrik i rollen har du en god kommunikativ förmåga och det faller sig naturligt för dig ge god service. Du har god datorvana och har förmåga att hantera och prioritera bland olika arbetsuppgifter. Du trivs i rollen som företagets röst utåt. Vidare är du en van problemlösare med stark vilja att lämna snabb, korrekt och kundinriktad support till våra kunder.

 
- Du talar svenska flytande och förstår norska. Samtal på engelska förekommer
- Du har erfarenhet från administrativt arbete, serviceyrken som i butik eller kundtjänst/kundsupport
- Tidigare administrativ erfarenhet ses som meriterande
- PC van, Officepaketet

 
Tjänsten är en 10% visstidsanställning.

 
Kundsupporten är idag köns- och åldersblandad.

 
Vi är ett säkerhetsföretag och för tjänsten krävs att du är ostraffad.
Vi tillhandhåller internutbildning.

 
Du arbetar varannan lördag klockan 09:00-17:30 samt upp till heltid under sommarmånaderna.

 
Frågor om tjänsten besvaras av supportchefen Helena Frogemar 010-2095126

 
Är du intresserad av att söka tjänsten maila CV samt ansökningsbrev till Rekrytering.SE@Gunnebo.com

 

www.gunnebo.se